reisverslag - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

12 Januari 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo allemaal,

Helaas nog steeds geen werk, dus nog steeds hard opzoek, veel in de stad gezocht en op internet rond gekeken. Wel weer veel dingen gezien en gedaan. Van de week ben ik even naar de Melbourne open geweest, er waren trainingen bezig, dat was wel leuk eens mee te maken. Ik heb een 'potje' gemaakt om een beetje te sparen voor de f1, daar gaan we dan de racedag heen.

Ik hoop de komende tijd veel te kunnen werken en ook nog veel leuke dingen te kunnen doen en zien, want op dit moment doe ik dat minder en is het minder genieten door het stressen om werk te hebben. Australie blijft natuurlijk een onvergetelijke ervaring waar je altijd wel van kan genieten.

Gister naar het strand geweest, dus heel slecht is het hier niet :).
De temperaturen zijn hier zeker aangenaam. Vaak zijn de temperaturen tussen de 25 en 40 graden.

Dit was het voor deze keer, tot de volgende keer :)

laters

• 12 Januari 2014 - 13:21

Hanny:

Hi steffieboy

Tja dat werken blijft wel een dingetje he? maar zoals altijd de aanhouder wint, dat gaat echt wel lukken!
    Zoals je zegt genieten en al het moois opslaan is ook heel belangrijk. Heb net je foto,s van het Melbornse strand gekregen ook niet verkeerd,
    Liefs mam en hoop dat je snel een baantje vindt. Maar blijf vooral genieten!!!!

• 15 Januari 2014 - 23:44

Oeke:

Hallo Kerel
    Het is dan maar te hopen dat je nog wat werk kan vinden.
    Zou ook leuk zijn als je potje vol komt en dat je naar de F1 kan.
    Misschien bij de australian open ballen afpakken en 5 dollar per stuk vragen als ze die terug willen.
    Schijjnt ook niet echt koud te zijn daar hoor ik regelmatig op de radio.
    Nou geniet nog maar fijn nu het nog kan,en succes met de banenjacht
    tjo Oeke