sollicitatie - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu sollicitatie - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

sollicitatie

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Januari 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo hallo,

Dinsdag was het dan eindelijk zover, ik had een sollicitatie en wel in de zorg. Voor de eerste keer een lang stuk gereisd met de tram en metro en bus. Ik moest bij de halte Beatrix eruit, dus ik goed opletten op halte Beatrix. Uiteindelijk ben ik veel te ver door gereden en kwam ik uit in Frankston. Ik aan buschauffeurs vragen waar ik heen moest, die wisten niet waar hakte Beatrix was en gelukkig uiteindelijk wist een buschauffeur waar ik moest zijn en ik kon met hem mee.

Al met al was ik een half uur te laat dus dat was een soort van blunder haha. Ik moest dus eigenlijk bij Queen Beatrix eruit. Maar ik ben aangenomen en dat is dus heel goed nieuws.

Voor de rest van de week heb ik weer eens lekker rustig aan gedaan. Ik kan dus nog even genieten van de 'vrijheid'. Waarschijnlijk blijven we een maandje langer in Melbourne zodat we nog wat extra centen kunnen verdienen.

Ook weer eens naar st Kilda beach geweest en dat was al weer een veel te lange tijd geleden haha. Voor de rest vermaak ik me eigenlijk prima hier in Melbourne.

Nou dit was het weer voor even en de volgende keer komt er een iets groter verhaal haha.

Groetjes

  • 25 Januari 2014 - 11:40

    Hanny:

    He zorgbroeder, fijn dat je werk hebt gevonden bij dutch care, klinkt goed! Net met je geskypt , vind het zo bijzonder dat het kan en zo leuk om je te zien. Het gaat je goed af, super voor jou, maar ook voor ons om te horen dat je geniet.
    Kieken of je morgen een skyp gesprek kan voeren met de broers rues, zou leuk zijn. als de dronken hoofjes al in beeld kunnen s,ochtends vroeg.
    He vent goed gaan en werk ze en centjes verdien ze
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3057

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: