Melbourne - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

30 Januari 2014 | Australië, North Melbourne

Hoi hoi,

Alweer iets langer als een week geleden dat ik de sollicitatie heb gehad en hopelijk kan ik volgende week aan de slag. Ondertussen ben ik gewoon opzoek naar werk en ben ik nog steeds niet heel veel aan het doen. Een beetje relaxen aan het strand is geen uitzondering meer en dat is helemaal geen straf.

We zijn weer met zn 5e, want onze huisgenoot die 2 weekjes bij ons heeft gewoond is vanochtend naar nieuw zeeland vertrokken.
Voor de rest gaat alles hier z'n gangetje en vermaken we ons toch zeker wel.

Ik ben sinds afgelopen dinsdag aan het lezen en ik kan jullie vertellen dat dat heel rustgevend werkt, haha.

Melbourne is een geweldige stad. Logisch , maar dit kun je niet vergelijken met Amsterdam of een andere grote stad in Nederland. Alles is hier veel uitgebreider en groter. In elke straat heb je wel 2 mac donalds en 3 subways. Om aan de andere kant van Melbourne te komen ben je toch wel even onderweg. Je hebt hier natuurlijk de grote evenementen zoals de Australian open en de F1. In Nederland is dat niet echt en al zou er een evenement zijn dan zal die niet zo groot zijn haha.

Nu zijn het een beetje de standaard verhalen die ik schrijf, maar ik hoop dat ik, als we verder gaan reizen, dat ik meer spannende verhalen kan vertellen. Volgens mij moet dat wel goed komen.

Hier is het nog steeds lekker warm, de hele week al boven de 25 graden en in Nederland ligt er mooi wat sneeuw hoorde ik. Dat mis ik opzicht niet haha, maar om met 40 graden wat te doen is ook niet altijd alles.

Ik stop er weer mee, tot de volgende keer

Groetjes

  • 30 Januari 2014 - 18:04

    Eric:

    Ha die Steef,

    .. mooi rustgevend stukje weer geschreven :-)

    Hoop dat t lukt met je werk!!.. maar ik sprak vanmiddag met een collega over je "wereldreis" en dat je zo graag werk wilt. Die collega zei toen dat twee nichten van haar in Melbourne wonen.. mooi toeval he. Ze heeft goed contact met haar nichten en gaat via face-book aan die nichten vragen of zij misschien nog iets voor je kunnen betekenen i.v.m. werk.. wie weet?

    Nou.. dat was kort, maar via Skype komen we ook al veel over je te weten. Pas op jezelf en veel plezier daar...

    Tjow.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 3068

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: