Bijna - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

12 Februari 2014 | Australië, North Melbourne

hallo,

Weer eens veel opzoek geweest naar werk en met wat meer resultaat als voorgaande keren. Ik had naar een boer gebeld (1 uur buiten Melbourne), daar had ik een redelijk goed gesprek mee en hij zou mij savonds tergbellen, dat heeft hij uiteindelijk niet gedaan. Ik heb hem de volgende dag teruggebeld, maar toen kreeg ik beide keren de voicemail. Dat heeft dus niet (tot nu toe) tot een goed resultaat geleid. Voor de rest heb ik weer wat sollicitaties weggedaan naar oa een fruitpicking bedrijf.

Het gaat zo z'n gangetje hier en kan het kan zo maar zijn dat ik in Perth ga werken voor 2 maandjes. alles is mogelijk op dit moment. Nu kan ik nog lekker rustig aan doen en wat dingetjes zien.

Gister avond (dinsdag 10-2) hebben we voor de verandering eens savonds op het strand gezeten, dat was ook wel eens chill, lekker briesje en niet eens koud haha.

Ik mis je gezelligheid van thuis en de vrienden/familie wel een beetje, maarja volgens is dat wel een beetje logisch. Echt last van heimweeis er niet gelukkig. Misschien mag ik er nog niet mee bezig zijn maar ik heb al de nodige plannen gemaakt voor als ik weer terug ben in NL. Dat duurt gelukkig nog even, nu eerst nog volop genieten.

Groetjes

  • 12 Februari 2014 - 11:21

    Hanny:

    He Kanjer, lastig dat het werk niet wil vlotten , maar houd de moed erin, de aanhouder wint!! Blijf achter je droom staan, uiteindelijk zal het goed komen. Hoe ver is Perth, en is reizen duur?
    We houden contact via de phone. Blijf genieten vent. Hier roerige tijden met opa gaat het niet zo goed, We moeten er het beste maar van hopen. Liefs Mam

  • 15 Februari 2014 - 11:51

    Oek:

    Ha Josoef
    Jammer dat het nog niet direct lukt met werken
    Maar winkel in,winkel uit,bedrijf in,bedrijf uit dan komt het vast in orde.
    Het is hier trouwens totaal niet gezellig dus lekker daar blijven! :-)
    Enne ben stiekum wel een beetje benieuwd wat je plannen over een heel poosje in NL zijn.
    Geniet ze nog effe en tot whatsapp of live op de foon,tjo Evelien en Auke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 3078

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: