Melbourne - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

20 Februari 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo hallo,

Het zal eens niet, maar weer veel opzoek geweest naar werk. Nu nog even wat formulieren invullen voor Dutch care en dan kan ik hopelijk volgende week daar aan de slag. Dat zal opzich wel mooi zijn :).

Gister had in een interview (solicitatie) bij een, bleek achteraf, een marketing bedrijf te zijn dat deur aan deur geld probeert binnen te halen. Uiteindelijk ben ik het helaas niet geworden, dat was jammer.
De boer die ik van de week sprak belde telkens niet terug als die dat hij dat deed.

Vandaag heb ik het art museum en een histiries gebouw bezocht , dat was erg leuk om te zien. Veel foto's gemaakt. In het art museum hingen zelf zelfs schilderijen van Rembrandt van Rijn, dus dat was wel leuk om te zien.

Dit was weer een kort verhaaltje over de afgelopen week, dus zijn jullie weer een beetje op de hoogte :).

Groetjes Stefan

  • 20 Februari 2014 - 14:09

    Hans:

    Hoi Stefan, misschien moet je die boer eens een schopje aan de achterkant van zijn plaspiemel geven, en dan zeggen dat het not so nice is dat hij niet belt.
    Hopen dat het bij Dutch care wat wordt, vooral voor de portemonnee denk ik.
    Zijn die Australianen nog een beetje aardige lui trouwens?

    Veel plezier en werk toegewenst, en als het werk niet wat wordt dan moet je misschien toch maar de walkabout gaan doen..

  • 20 Februari 2014 - 19:20

    Hanny:

    Hi Steef, Ik duim voor je dat je toch uiteindelijk bij dutch care aan de slag kan. Volgens de backpackers organisatie kom je als backpacker niet snel aan de slag in de zorg, teveel gedoe met papieren enzo, dus als jou dat wel lukt ben je heel bijzonder zoals ik al zei!!
    Hier alles zijn gangetje, beetje snotterig, maar ja het is hier ook een kwakkel winter, daar mis je niets aan.
    Met opa gaat het wat beter, gelukkig maar !

    Now guy good luck, I hope you become a job in the health care.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Februari 2014 - 05:17

    Stefan :

    hey hans,

    als ik hem ooit tegen kom zal ik hem een trap geven haha.
    want de mensen hier betreft, het gaat hier allemaal wat rustiger
    no wurries is het motto volgens mij haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3062

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: