Reizen - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu Reizen - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

Reizen

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

15 Maart 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo,

Zo het is Alweer even geleden, maar hier is weer een verslag. Het Werk krijgen is me Niet zo goed afgegaan, dus ik ga reizen :). Ik heb een vlucht naar Cairns geboekt. Ik blijf 2 weken in Cairns en daarna ga ik met 2 dames mee met de auto naar Brisbane.
Als ik in Brisbane Ben zie ik wel wat ik daarna ga doen.

Even over de afgelopen weken. Ik heb wel naar Werk gezocht, maar dus tervergeefs. Ondertussen heb ik wel weer allemaal dingen gedaan en gezien. Ik Ben met rick naar melbourne now geweest (ik was er zelf al een keer geweest). Op dit moment is er formula 1, dus ik Ben er gister even wezen kijken, ik heb Niet veel gezien, maar ik heb ietjes kunnen zien.

Voor de rest gaat het allemaal wel lekker dacht ik, haha.
Als ik straks tijdens de rit van Cairns naar Brisbane nog een keer wifi heb, dan zal ik nog een verslag maken.

Groetjes



  • 15 Maart 2014 - 11:14

    Evelien:

    Dan een goede tijd gewenst in een nieuwe omgeving. Melbourne zul je zo langzamerhand wel gezien hebben.Heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 3069

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: