hitte - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu hitte - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

hitte

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

18 Januari 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo,

Het was de afgelopen week erg warm. De temperaturen waren boven de 40 graden, dus dat was lekker zweten. Wel weer naar werk gezocht en uiteindelijk heb ik een gesprek bij een zorginstelling gekregen, dat is heel erg fijn :) hopelijk dat het gesprek goed gaat en dat ik volgende week daar kan beginnen.

Ook redelijk veel binnen gezeten met de warmte, dat was (vond ik ) wel nodig war het was niet heel erg lang uit te houden buiten. Ik heb de Melbourne open wel goed kunnen volgen op de tv haha.

Inmiddels hebben we er een bewoonster bij in ons appartement en dat bevalt prima :) nu zijn we dus met 6 personen voor 2 weken. Wel lekker vol huisje, maar ook heel gezellig.

Vandaag (18 -01-2014) ook weer even opzoek geweest naar werk en op een gegeven moment kwamen we een camper tegen die stond met allemaal tropische dieren en daar kon je meer op de foto. Ik ben uiteindelijk met een kaaiman op de foto geweest. Heel leuk om zo'n beestje eens vast te houden.

Nou dit was weer (kort) reisverslag tot de volgende keer :)

groetjes

  • 18 Januari 2014 - 13:14

    Mieke:

    He die Steef,

    Leuk hoor die reisverslagen!
    We krijgen hier de berichten wel mee van de hitte, en nu bosbranden in het zuiden, neem aan dat jullie daar ver vanaf zitten!
    Jammer dat dat werk nog niet zo lukt, hopen op dei zorginstelling, ik ben wel heel benieuwd hoe het daar geregeld is in de zorg!
    Hier gaat het allemaal z'n januarigangetje, saaie maand, en saai weer... Geen winter, maar zo'n 10 graden en regelmatig regen, geloof dat ik ook maar die kant op kom..:)
    Leuk die foto van dat jongetje, het is echt net Hidde..


    Geniet lekker daar,
    groet Mieke

  • 18 Januari 2014 - 16:41

    Eric:

    Ha Steef,

    Vanmorgen uitgebreid aan de Skype geweest met jou ; vanaf die tijd geen nieuws hier :-)

    Tjow

  • 20 Januari 2014 - 13:44

    Evelien:

    Ha Stefan,

    Het is nu wel erg warm daar. Dinsdag het gesprek? Ik ben heel benieuwd. Hopelijk wordt het wat.
    Hier alles prima. Enne, lekker genieten daar.

    Groeten Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3075

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: