reis - Reisverslag uit Manly, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu reis - Reisverslag uit Manly, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

reis

Door: stefan ruessink

Blijf op de hoogte en volg Stefan

10 December 2013 | Australië, Manly

nou hier is het eerste reisverslag.wel gek om in december met 30 graden aan het strand te zitten, maar dat is prima te doen :p. vandaag is de laatste dag in dit hostel, . veel gedaan de afgelopen dagen met de groep. zoals naar de blue mountains. vandaag een relaxte dag aan het strand. Morgen gaan we met een camper (4x4 auto) richting melbourne, daar hebben we zo'n 3 weken de tijd voor. in deze 3 weken gaan we vooral veel plezier hebben en proberen we onderweg veel te zien en af en toe wat te werken.

nu nog een klein verslag maar die worden natuurlijk steeds groter.

• 15 December 2013 - 12:56

Auke En Evelien:

Ha Stefan, Ondertussen alweer wat foto's gezien via, via. Ziet er allemaal mooi en gezellig uit. Nu dan even werken, hopelijk is dat ook leuk, en verdient het genoeg om weer even vooruit te kunnen. Heel veel plezier!!!!

• 15 December 2013 - 17:14

Mieke:

He Stevie,
    Het kostte wat moeite om je te vinden op deze site, maar nu gelukt!
    Fijn dat je het zo lekker hebt, bijna niet voor te stellen hier dat het zo warm is daar.
    Begrijp dat jullie werk hebben voor de komende tijd?
    Lekker genieten,
    groet Mieke

• 15 December 2013 - 17:31

Hanny:

Hey steef, eindelijk met behulp van mieke jou gevonden.
    Volgens de berichten en telefoontjes van jou denk ik dat je het reuze naar je zin hebt, hartstikke fijn voor jou! En als je zo wakker bent aan de slag he? Ben benieuwd naar jullie werkzaamheden, fruit plukken???
    Succes Dikke kus Mam
    En schrijf vooral veel op je pagina is leuk voor mij hier in het kikkerlandje
    xxxxxxx

• 17 December 2013 - 23:31

Oom Van Jozuf:

He kerel ,ikzelf heb je ook eindelijk gevonden.
    En ga je hier ook af en toe eens wat neer zitten voor de kudde die geen feestboek heeft?
    Dat zou leuk zijn.
    En volop aan het werk heb ik inmiddels ook begrepen.
    Tis maar te hopen dat je het verdiende geld daar maar op krijgt.
    Tjo Oeke

• 18 December 2013 - 15:54

He Stefan
    hoe gaat het, warm en veel werken , lekker bezig ,gingen jullie nu ander werk zoeken? Waarom? Ik ben benieuwd laat ff weten en zet vooral veel foto op je blog, kan je mamsje je ook nog bekijken! Mis je wel hoor, maar gelukkig heb je het er goed naar je zin! Dat is voor ons wel een prettige gedachte. Tot hoor/schrijf ze liefs Hanny

• 23 December 2013 - 18:25

Hanny:

Hi, heel veel plezier en vooral genieten en in je opnemen van al dat moois wat je gaat zien, op de GREAT OCEAN ROAD, MOET ECHT FANTASTISCH MOOI TE ZIJN!!!! Ik wacht de mooie plaatjes af.
    Voorzichtig en genieten Steef, liefs mam