reisverslag - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

31 December 2013 | Australië, North Melbourne

Sorry voor het lange wachten, maar daar is ie eindelijk : het 2e reisverslag. De afgelopen 3 weken erg veel leuke dingen gedaan. we zijn met zn 5e en dat bevalt nog steeds erg goed. toen we in Sydney waren hebben we een auto met een tent op het dak gehuurd, hiermee zijn we richting adelaide gegaan. op een gegeven moment kregen we een telefoontje dat er werk was in murbein, daar zijn we in 10 uurtjes heen gereden. Toen we daar aankwamen was het een beetje een vies hostel waar veel geblowd werd. Als werk moesten we zeilen over de druiven bomen doen, dat diende als bescherming tegen de regen. we hebben hier 17 uur gewerkt en hebben daar maar 60 dollar voor gekregen , dus hebben we het heft in eigen handen genomen en zijn we verder gaan reizen. We zijn naar Adelaide gereden en daar een dagje doorgebracht met een graadje of 40. Daarna zijn we steeds zuidelijker gaan rijden en hebben we de great ocean road gereden.We kregen een tip voor een appartement in Melbourne, daar hebben we gekeken en hebben het appartement genomen voor 3 maanden. Dus nu erg hard opzoek naar werk en mooi geld verdienen.

Misschien dat we de Melbourne open op grootte schermen gaan bekijken daar bij het olympisch park en als klap op de vuurpeil waarschijnlijk nog naar de f1 hier in Melbourne.

Iedereen een super 2014 gewenst.

• 01 Januari 2014 - 12:00

Hanny:

Hi Stefan,
    Dit klinkt allemaal erg leuk, balen dat jullie eerrste werkervaring niet prettig was, maar gelukkig heb jij en jullie nog genoeg tijd om verder te zoeken naar hopelijk iets beters. Dat je die mooie evenementen mee mag en gaat maken is prachtig, zou ik zeker doen als je toch in de buurt bent! F1 zal misschien wel iets anders gaan ivm met "schummie".
    He vent heel veel plezier en succes met het vinden van een job! Nu ga ik kijken of ik nog ergens foto,s kan spotten op deze pagina. Hou van je!!!

• 01 Januari 2014 - 12:18

Eric:

Ha Steef,
    Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met je, ook dat jullie met goed met elkaar overweg kunnen. Je hebt in ieder geval voorlopig je stekkie in Melbourne gevonden, en nu op zoek naar werk voor de nodige centjes. Als je de kans krijgt om naar het tennis en de F1 te gaan zou ik dat zeker doen!!
    Hartstikke leuk om je af en toe te horen aan de telefoon.. het is toch wel wennen hoor dat je zo ver weg bent, maar het maakt veel goed dat jij je daar wel zult redden.
    Nou.. geniet van alles daar en pas op jezelf he.. !! Gr. Pap

• 01 Januari 2014 - 20:26

Mieke:

He die Steef,

leuk om weer wat te lezen!! Appartement ziet er wel cool uit!
    Is er in Melbourne zelf ook wel werk te vinden?
    Leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden!
    Oud en nieuw is ook hier weer voorbij, het waait en regent, blhh!
    Je vader en ooms kijken bij Auke de finale darts vanavond, Nederlander (van Gerwen)
    staat erin, dus spannend!
    Schrijf maar gauw weer wat, leuk om je zo te volgen,

groeten van Hans,Mieke en Hidde