oud en nieuw - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu oud en nieuw - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Stefan - WaarBenJij.nu

oud en nieuw

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

05 Januari 2014 | Australië, North Melbourne

Hallo hallo,

Zo, als eerste van de wereld in het jaar 2014 :). Echt heel gaaf om oud en nieuw in Melbourne te vieren, wel zonder alcohol en dat was nog niet eens zo heel gek haha. We hebben het in het park gevierd met zn 5e . Het aftellen en het vuurwerk waren echt waanzinnig. Om 24.00 ging er super mooi vuurwerk af en dat ongeveer 25 minuten lang. Rond een half 1 zijn we de kroeg in gegaan en daar hebben we dan wel weer de nodige alcoholische drankjes gedronken.

Dit weekend heb ik weer een heleboel mooie dingen gezien. Ik ben gister (zaterdag) naar Olympic park geweest en dat was erg leuk om te zien, ze waren daar bezig met de voorbereidingen voor de Australian open. Vandaag zijn we met z'n alle naar een oude gevangenis geweest.eerst hebben we een nagespeelde rechtszaak van 1880 (als ik het goed heb) bijgewoond, daarna hebben we een rondleiding gehad in de gevangenis.

Dus de jaarwisseling en de dagen daarna ben ik zeker goed door gekomen :)

laters

  • 05 Januari 2014 - 23:35

    Evelien:

    Leuk Stefan, toch ook nog een beetje cultureel bezig. Nu je er toch bent... Nog lekker genieten daar.
    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

cairns

15 Maart 2014

Reizen

20 Februari 2014

Melbourne

12 Februari 2014

Bijna

04 Februari 2014

stefan
Stefan

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3077

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: